Review: Herbio Cotton Seed Shower Gel

Hey Beauties!

I've already spoken a little about Herbio, which is Slovenian skin care brand based on traditional herbs. I've already reviewed their Cream Kalei and AHA Fruit Peeling Mask. You'll love their products if you're looking for something a bit more natural and definitely sensitive enough. 


I got their Cotton Seed Shower Gel on an event that Tatjana and I organized - Pomurje Bloggers. In all honesty, I don't get super excited about shower gels. Yes, they smell nice, but most of those just irritate my skin. Especially in colder months I get allergy on my back and I have very dry flaky skin. Aggressive perfumed shower gels just tend to make my skin even drier and flakier. The only shower gel that I used up to now, was Balea Med shower gel with PH 5,5. Now, I can happily report that I found another alternative for my sensitive skin.

It comes in a plastic bottle and apparently all their packaging is recyclable. They've also changed their design. It's simplistic and artsy. It costs 8€ and in it is 200 ml of shower gel. You can buy it here. Here you'll also find the ingredients list. 


The top is actually a screw on top and it goes off the packaging completely. Not like those pop up tops. This is inconvenient. It usually happens that I can't screw it back on while showering, so I just do it after I'm finished. The bottle has a fairly firm plastic, but you can squeeze it out with no problem. 


It has a rather interesting texture compared to others. It's like a gel,  feels thick, but it's still pretty runny. It has a slight green tint to its transparency. You actually need less of it than you'd think. It doesn't leather like most shower gels, because it is more natural. That doesn't bother me at all. It actually leathers better than I expected it too. The proof is on the photo. It's by no means hydrating (because to be honest, there is no such shower gel), but it definitely doesn't dry out the skin or leave it squeaky clean.


It has a gentle almost sleepy smell. The smell reminds me of something, but I can't put my finger on it.

This is one of the rare shower gels that doesn't irritate me. Most shower gels cause red patches on my skin after the shower and itching. This one doesn't do any of this. It really is mild and sensitive skin approved. I have to say that I agree with everything that Herbio says about it. 

I would recommend this especially to those who have a dry, itchy, sensitive skin and have hard time finding shower gels that don't irritate their skin. It's also a nice shower gel for everyone else that has a bit more sensitized skin especially in colder months and for those who like to put more natural products on their body. 

*I got this product on a blogger event.





O Herbio izdelkih sem že govorila na mojem blogu. Ocenila sem že Kremo Kalei in AHA sadno masko. Njihove izdelke boste vzljubili, če so vam všeč bolj naravni izdelki in če imate občutljivo kožo.

Njihov Gel za prhanje Bombažna semena sem dobila na dogodku, ki sva ga organizirali s Tatjano - Pomurje Bloggers. Po pravici povedano me noben gel za prhanje ne navduši preveč. Ja, lepo dišijo, ampak večina teh iritira mojo kožo. Še posebej v hladnih dneh, ko dobim alergijo na hrbtu in imam na sploh zelo suho luskasto kožo. Agresivno parfumirani geli za prhanje samo še dodatno iritirajo mojo kožo in jo naredijo še bolj suho. Edini gel za prhanje, ki sem ga do zdaj uporabljala je bil od Bale iz Med kolekcije z PH 5,5. Zdaj lahko veselo poročam, da sem našla drugo alternativo za mojo občutljivo kožo.

Gel za prhanje ima plastično embalaža in vse njihove embalaže se lahko reciklirajo. Pred časom so tudi spremenili dizajn. Je preprost in umetniški. Gel za prhanje stane 8€ in v njem je 200 ml izdelka. Izdelek lahko kupite tukaj, kjer boste našli tudi seznam sestavin. 

Pokrov se do konca odvije od embalaže. To ni praktično. Večinoma se niti ne trudim zapreti gela med prhanjem, ampak to naredim po prhi. Embalaža je iz srednje trde plastike, ampak še vedno z lahkoto iztisnem izdelek.

Tekstura je gel. Malo gostejši, a vseeno dokaj tekoč. Je transparenten, vendar ima dodano zelenkasto barvo. Potrebujete ga manj kot bi si mislili. Ni tipičen gel in zato se tudi ne bo penil tako kot večina drugih. Mene to sploh ne moti. Še vedno se peni bolj kot sem pričakovala od naravnega izdelka. Kot dokaz sem priložila fotografijo. Vsekakor ni vlažilen (če smo iskreni, noben gel za prhanje ni). Prav tako ne izsuši kože ali je pusti "preveč" čiste. 

Ima nežen skoraj zaspan vonj. Spominja me na nekaj, ampak se nikakor ne morem spomniti na kaj. 

To je en izmed redkih gelov za prhanje, ki ne iritira moje kože. Večina gelov na moji koži povzroči rdeče madeže in po njih me vedno srbi koža. Ta pa nič od tega. Res je zelo nežen in primeren za občutljivo kožo. Moram povedati, da se strinjam z vsem kar Herbio pravi o tem izdelku. 

Ta gel za prhanje bi priporočala predvsem tistim, ki imajo suho, srbečo, občutljivo kožo in ki s težavo najdejo gele za prhanje, ki jih ne bi iritirali. Je tudi dober gel za vse tiste, ki imajo rahlo bolj občutljivo kožo predvsem v teh mrzlih mesecih in tistim, ki na svojo kožo raje dajejo bolj naravne izdelke. 

*Ta izdelek sem dobila na blogerskem dogodku. 

6 comments

  1. Moj še tudi čaka na testiranje, ampak že vnaprej vem, še posebej zdaj ko sem prebrala tvoj review, da mi bo ustrezal za mojo kožo, ki hitro postane suha in razdražena. xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Če imaš podobno kožo kot jaz, potem ti bo res super ;).
      xx

      Delete
  2. Tudi jaz sem si izbrala tega, zelo lepo sveže diši sploh za tiste s suho kožo, ki ne marajo sladkih vonjev top! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je kar nežen vonj, kar je veliko boljše kot ti drogerijski težko parfumirani, ki samo še bolj dražijo kožo. :)

      Delete
  3. Odličen izdelek je ja, lepo, da se še nekdo navdušuje nad njim. :-) Pri meni je nadomestil nedražeča trda mila, ki - dokler nisem odkrila njihovih izdelkov - edina niso izsuševala moje kože.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Res je dober, sploh za nas z občutljivo kožo. Je težko najti kaj kar ne iritira in ne izsušuje. Meni trda mila ne odgovarjajo, tudi sama tekstura mi ni preveč všeč. Imam raje te tekoče :).

      Delete