Review: Avon 3D Plumping lipsticks (Beyond Color lipsticks)

Hey Beauties!

I have a thing for Avon lipsticks. I think they are the stars of Avon products.  They often come out with new ranges and I like most of them. I already said I'm in love with their Ultra Indulgence lipsticks. When I saw that they came out with new 3D plumping lipsticks, I ordered samples of some of the shades. Little did I know, that Avon would surprise me with the full sized lipsticks. They were so nice and sent me all the shades. I was over the moon, since I already had a wishlist of some of the shades, that I tried in tester forms. Thank you Avon :).

I saw that these are called Avon Beyond Color Lipsticks in other countries. The shades seem to have the same names.


Lipsticks currently cost 4.90€ a piece (regular price 6€) and you'll get 7 ml of it. 

It has a classy silver packaging. It's matte with metallic sheen and it has shiny ring around where it says Avon on it. The packaging is very well made.



It also has a transparent top on the lid, where you can see the shade of lipstick. Useful for storage. Each lipstick also has a sticker on the bottom with the name of the lipstick shade in a matching sticker shade.



The lipsticks are highly pigmented (depends a little from one shade to another), very creamy and have a satin finish. They're not as shiny as Ultra Color Indulgence, but they also can't be called matte. They have a bit of shine, but a lot of color. 

Right after application I get a bit of tingling sensation. I think this is due to the collagen, which is in the formula. It says that the collagen in it should increase micro circulation in the lips and make them fuller. The difference is minimal in my opinion. It's just the tingling sensation, that I really notice. 

The lipsticks also contain retinol, which fills lip lines for a more youthful look (like it does in the skin care). It also contains caffeine, pomegranate oil and jojoba oil, which improve elasticity and moisturize the lips. The lipstick also has an SPF of 15. 

Indeed the formula sits really nicely on the lips. The lipstick doesn't settles into lines and I didn't experience any clinging to dry patches. It feels comfortable and moisturizing, but not too slippery, like most moisturizing lip formulas tend to feel. It wears off evenly. Of course it starts go off first from the inner part of the lips. They are pretty long lasting due to the high pigmentation and matter creamy formula. 

The whole range has 15 shades.


Now let's see how the shades look like up close. I have to apologize first. I already had this post ready, since I swatched my testers and when I got all the other shades I also swatched these. Unfortunately the color of my new photos is a bit of a different color. I'm sure you'll still get the idea of the lipstick shade. 

In The Buff

Peach brown nude shade. It's actually a nice warm my lips but better shade. It has good pigmentation.




Stolen Kisses

Mix of pink and peach nude, but it's definitely more pink. Fairly light shade it can also be my lips but better shade. It has good pigmentation.




Cantaloupe

Probably one of my favorite shades. Light orange with brown undertone. I find it interesting, because it's not a typical orange, but has that dirty brown undertone. It has good pigmentation.




Heat Wave

Very bright pink shade. It's such an interesting take on pink. Because it's really bright and fairly light and it's a bit more sheer. It's not as pigmented as others.




Pucker Up

Bright cool toned pink. One of those classic pink shades. It has a good pigmentation. 




Uptown Pink

Dirty medium pink. It has a bit of brown undertone to it. It also has good pigmentation.




Hot Pants

Typical dark fuchsia pink shade. It has good pigmentation.




Power Trip

True blue toned red. It's a classic. It has good pigmentation.




Mad For Mauve

Very interesting grey based light mauve shade. This one is a bit sheerer and not as pigmented as other shades.




Bitten

Bright fuchsia purple. It's cool toned and of the most unique shades. For some reason I've really started to like purple lipsticks. This one also has good pigmentation. 




Berry Cute

Berry purple shade with cool undertone. It's perfect fall shade. It's a bit less pigmented.




Revenge

One of those aubergine shades, a mix of dark red and violet. It's a bit less pigmented.




Divine Wine

Deep mauve. It looks like a mix of dirty pink and brown. This one is slightly less pigmented.




Twig

Medium brown with warm undertone. It actually seems a bit like a mauve brown. It has good pigmentation. 




Truffle

Dark chocolate brown shade. An amazing shade for medium to dark skin tones.  The pigmentation is medium.




And the swatches all together, so that you can get a better idea of how the shades compare to each other. You can click on the photo to see it better. 




I think those lipsticks have an amazing pigmentation. Of course the pigmentation varies a little from shade to shade, but in general, the lipsticks are really pigmented. With one swipe you can easily cover the lips. 

The creamy formula is a dream and I also like that it feels moisturizing and comfortable on the lips. Those lipsticks remind me very much of their Ultra Color Indulgence, but seem like a more pigmented version of those. The range of shades is big and I'm sure you'll find a shade for you. 

My favorite and most unique shades are Twig, Cantaloupe, Mad For Mauve, Bitten and Berry Cute. Twig and Berry Cute are perfect fall shades. Cantaloupe is my kind of shade, but has an interesting dirty brown undertone. Mad For Mauve is such a unique shade. It was the first shade that really popped out to me. Not my usual color, but so unique. Same goes for Bitter, which is just crazy out there bright. 

I highly recommend you to try some of these, if you're looking for good pigmented lipsticks with slightly matte, yet very comfortable moisturizing formula. The range offers some really unique shades. What are your favorite shades?




Obožujem Avon šminke. Po mojem mnenju so to glavne zvezde Avonovih izdelkov. Avon pogosto predstavi nove linije šmink in večina formul mi je zelo všeč. Večkrat sem že omenila, da obožujem Ultra Color Indulgence šminke. Ko sem videla, da imajo v katalogu nova 3D rdečila za polne ustnice, sem naročila testerje nekaterih odtenkov. Pred tem nisem vedela, da me bo Avon presenetil z kar celo linijo šmink. Bila sem presrečna, saj sem že med testiranjem testerjev naredila seznam želja za nekatere odtenke. Hvala Avon :).

Rdečila trenutno stanejo 4.90€ (redna cena 6€) in vsaka vsebuje 7 ml izdelka.

Ima klasično srebrno embalažo, ki je mat s kovinskim sijajem. Na sredini je tudi sijoč srebrn obroč z napisom Avon. Embalaža je zelo dobro narejena. 

Na vrhu je prozorna plastika, ki omogoča ogled odtenka. Zelo uporabna embalaža. Vsaka šminka ima na dnu nalepko z imenom šminke. Tudi barva nalepke je v barvi odtenka šminke. 

Šminke so zelo pigmentirane (odvisno od posameznega odtenka), zelo kremne in imajo satenast finiš. Niso tako sijoče kot Ultra Color Indulgence, ampak prav tako niso mat. Imajo malo sijaja, ampak veliko barve.

Takoj po nanosu na ustnicah čutim rahlo ščemenje. To je zaradi kolagena, ki je v sestavi. Piše, da naj bi kolagen v šminki povečal mikrocirkulacijo v ustnicah za bolj polno obliko. Razlika je minimalna po mojem mnenju.

Šminke vsebujejo tudi retinol, ki zapolni linije ustnic za mladostno gladek videt (kot pri izdelkih za nego obraza). Vsebujejo še kofein, olje granatnega jabolka in jojobino olje, ki izboljšajo elastičnost in vlažnost ustnic. 

Šminke dajejo ustnicam dober občutek. Šminka se ne useda v gubice in sama nisem opazila, da bi se oprijemala suhih predelov na ustnicah. Na ustnicah delujejo udobno in vlažilno, ampak ne preveč drseče, kot daje občutek večina vlažilnih šmink. Enakomerno izginejo iz ustnic. Seveda se najprej opazi, da se odstranjujejo od notranjega roba ustnic. So precej dolgo obstojne, zaradi visoke pigmentiranosti in rahlo mat kremne formule.

Celotna linija vsebuje 15 odtenkov.

Poglejmo kako odtenki izgledajo bolj od blizu. Najprej se moram opravičiti. To objavo sem napisala že prej, ko sem testirala testerje. Kasneje sem dobila še ostale odtenke in jih fotografirala kasneje. Zaradi tega je odtenek mojega obraza različen na novih fotografijah. Vseeno verjamem, da boste dobili idejo o tem kako izgledajo odtenki šmink na obrazu. 


In The Buff
Breskvasto rjav nude odtenek. Je toplega podtona. Moje ustnice ampak boljše odtenek. Je dobro pigmentiran.

Stolen Kisses
Mešanica roza in breskavstega odtenka, ampak vsekakor bolj roza. Dokaj svetel odtenek, ki je lahko prav tako moje ustnice ampak boljše odtenek. Je dobro pigmentiran.

Cantaloupe

Verjetno moj najljubši odtenek. Svetlo oranžen odtenek z rjavim podtonom. Zdi se mi zanimiv, ker ni tipičen oražen odtenek, ampak ima tak umazan podton, Je dobro pigmentiran.

Heat Wave
Zelo živ roza odtenek. Zanimiv roza odtenek, ker je zelo živ, ampak vseeno dokaj svetel in rahlo bolj prozoren. Ni tako pigmentiran kot ostali odtenki. 

Pucker Up
Živ roza odtenek s hladnim podtonom. Eden izmed klasičnih roza odtenkov. Je dobro pigmentiran. 

Uptown Pink
Umazan srednje roza odtenek. Ima rahlo rjavkast podton. Je dobro pigmentiran. 

Hot Pants
Tipično temen fuksija roza odtenek. Je dobro pigmentiran.

Power Trip
Pravi klasično rdeč odtenek z modrim podtonom. Je dobro pigmentiran

Mad For Mauve
Zelo zanimiv odtenek. Je svetlo umazano vijoličen odtenek s sivim podtonom. Ta je rahlo bolj prozoren in ni tako pigmentiran kot ostali odtenki.

Bitten
Živ fuksija vijoličen odtenek. Ima hladen podton in je en najbolj unikatnih odtenkov. Iz nekega razloga so mi zadnje čase zelo všeč vijolični odtenki. Tudi ta je dobro pigmentiran. 

Berry Cute
Jagodičasto vijoličen odtenek s hladnim podtonom. Perfekten odtenek za jesen. Je prav tako bolj prozoren in ni tako pigmentiran kot ostali odtenki. 

Revenge
En izmed unikatnih odtenkov, ki izgledajo kot mešanica temno rdeče in vijolične. Precej temen odtenek in je dobro pigmentiran. 

Divine Wine
Temno umazano vijoličen odtenek. Izgleda kot mešanica umazane roza in rjave. Tudi ta je rahlo manj pigmentiran. 

Twig
Srednje rjav odtenek s toplim podtonom. Deluje skoraj kot umazano vijolično rjav odtenek. Je dobro pigmentiran. 

Truffle

Temno čokoladno rjav odtenek. Čudovit odtenek za tiste s srednjim in temnim tenom kože. Je rahlo slabše pigmentiran. 

Te šminke imajo zavidljivo pigmentiranost. Seveda se ta rahlo razlikuje od odtenka do odtenka, ampak v osnovi so vse izjemno pigmentirane. Z enim potegom lahko z lahkoto prekrijete ustnice.

Kremna formula je sanja in všeč mi je vlažilen in udoben občutek na ustnicah. Te šminke me rahlo spominjajo na Ultra Color Indulgence šminke, ampak bolj pigmentirana verzija le teh. Nabor odtenkov je velik in prepričana sem, da se bo našel odtenek za vsakega.

Moji najljubši odtenki so Twig, Cantaloupe, Mad For Mauve, Bitten in Berry Cute. Twig in Berry Cute sta perfektna odtenka za jesen. Cantaloupe je čisto moj odtenek. Zanimiv je zaradi umazanega rjavega podtona. Mad For Mauve je tako unikaten odtenek. Je en izmed odtenkov, ki mi je takoj padel v oči, čeprav ni ravno tipično po mojem okusu. Enako velja za Bitten, ki je noro živ odtenek. 

Vsekakor priporočam, da preizkusita te šminke,če iščete dobro pgimentirane šminke z rahlo mat in zelo udobno nosljivo formulo. Linija ponuja nekaj zelo uniaktnih odtenkov. Kateri odtenki pa so vam najljubši?

46 comments

  1. Vau, Mad for Mauve, Uptown Pink in Bitten so moji favoriti :D Veliko dela a veliko veselja ane?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Čisto tvoji odtenki :) Točno tako :D Kdo pa ne bi bil vesel. Meni so njihove šminke res top in sem si že imela namen kupit nekatere odtenke od teh :)

      Delete
  2. Great review dear,I'm in love with the second shade "stolen kisses" <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Azize ;) <3 It's a very pretty natural pink. It would look great on you. But then again, every lip color looks good on you ;)

      Delete
  3. Respect za vse tole swatchanje in huge pohvale Avonu, da pošlje vse odtenke za swatchat, ker jaz njihovim barvam v katalogih ne zaupam. Bi bilo zanimivo, če bi poslali še kakšni blogerki z npr. temnejšim tenom ali pa hladnim podtonom, tako kot npr. Colorpop daje swatche na Instagram kjer ima tri različne barve kože.
    Kar nekaj odtenkov mi je zelo všeč, najbolj Berry Cute <3, pa lepa sta še Stolen Kisses in Hot Pants. But girl, you can pull off any colour :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Avon je awesome! :D Imaš prav. Tukaj je kar veliko odtenkov, ki bi bili odlični tudi za zelo temne polti. Mislim, da ima Avon vedno odlično izbiro odtenkov. Ne samo za tipično srednje polte, ampak mislijo tudi na tiste z res temno poltjo.
      Haha hvala ;)

      Delete
  4. I've checked them and there are some shades I would love to buy, but I hate the tingling feeling, so I didn't get any :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh that's too bad. The tingling probably lasts up to 3 minutes and then it vanishes. If that helps you anything :)

      Delete
  5. super objava :D tole bo res prav prišlo, ker so avonovi swatchi rahlo nezanesljivi :) drugače ti pa vse barve res pašejo

    ReplyDelete
  6. Super odtenki :) Ful so mi všeč vsi rožnati :)

    ReplyDelete
  7. I just knew you're gonna make perfect swatches. :D
    Večina odtenkov mi je zelo všeč, z izjemo zadnjih treh, ki bi jih verjetno preskočila. Opažam pa, da ti temnejši in drzni odtenki ful pristajajo. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe hvala :D A res? Mogoče zaradi mojih temnih oči. Potem niso več samo oči temne, je fokus še na čem drugem :)

      Delete
  8. Dobra si, da si vse te swatche poslikala (in to tako odlično!) in celotno objavo v dveh jezikih spisala :) Mi je predvsem všeč, da bodo te šminke primerne tudi za tiste z malce bolj suhimi ustnicami, glede na sestavine ki se skrivajo v šminki. Sta pa moja favorita Uptown pink in Twig, takoj za njima pa Stolen kisses in Mad for Mauve. Tebi pa res vsi odtenki super pristajajo <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Sem ugotovila, da velliki večini še vedno dela angleščina problem, tako da zakaj pa ne. Saj lahko tudi v Sloveniji kupijo in upam, da bo komu ocena pomagala :)
      Jaz sem že ena izmed teh. Moje ustnice so res non stop izsušene. Twig je tudi moj najljubši. Ne vem zakaj me Uptown Pink spominja na MAC Patisserie. Nekako se mi zdi odtenek, ki bi vsakemu pasal :)
      Hvala :) <3

      Delete
  9. Vse pohvale za tako izčrpno objavo in odlične swatche! :))
    Ta objava bo marsikomu prišla prav, ker je res težko kupit kakšno šminko iz njihovega kataloga, ker se ne vidijo točni odtenki.
    Pa koliko lepih odtenkov je, waaaauuu. Meni so najbolj všeč: Stolen Kisses, Heat Wave, Pucker Up, Uptown Pink, Hot Pants, Mad For Mauve in Bitten. <3 Celo dva bolj nude, kožna odtenka sta mi zelo všeč (pa jih večinoma ne maram): In The Buff, Twig...hmm, mogoče je krivo, ker tebi tak vse paše. :P
    Se pa strinjam s Tayo, tebi temnejši in drzni odtenki še posebej lepo pašejo. Ni odtenka, ki ne bi na tebi dobro zgledal, ampak Berry Cute mi je nekak najlepši na tebi, pa še super bo za jesen. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Res je. Včasih dobiš kaj čisto drugega. Je težko kupovat po fotografiji, ker to ni nikoli enako kot v živo videti odtenek.
      A ne? Res imajo ogromen nabor :). Vsi roza in vijolični odtenki torej :)
      Hehe, hvala :) <3

      Delete
  10. Replies
    1. Se strinjam. Ne veš za katerega bi se človek odločil :)

      Delete
  11. Super objava, fotke in primerjava odtenkov! Najlepša sta mi Stolen Kisses in Cantaloupe <3 Zgledajo pa res vsi odtenki super, dobro pigmentirani... mislim da bi bil čas, da začnem uporabljat šminko ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Šminke so odlična popestritev makeupa ;)

      Delete
  12. Sploh se ne morem odločiti kateri odtenek mi je najlepši!
    xx
    SASHA

    ReplyDelete
  13. Super objava in res hudi odtenki, res vsak ti paše no!
    Nekaj samo čisto izven konteksta :D to imaš svoje trepalnice?? ker so takoooo prečudoviteee <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Ah kje pa. Niso moje :). Umetne. :) Tele: http://adjustingbeauty.blogspot.si/2015/09/review-born-pretty-store-eyelashes-5.html

      Delete
  14. Krasna objava in čudoviti swatchi, res bravo! Res kul od Avona da pošlje celo linijo, sploh pa tebi, ki narediš res krasno objavo! Ni mi jasno kako, ampak prav vsi zgledajo super na tebi! :)

    ReplyDelete
  15. Sploh ni fer, kok ti vsi odtenki pašejo <3 :D

    ReplyDelete
  16. To je bilo pa lepo presenečenje :) Res vse pohvale, se vidi koliko truda si vložila v objavo, za prečudovite swatche ... :) Toliko jih je lepih, pa tolikšna zbirka. Pa vsi ti tako dobro pašejo <3

    ReplyDelete
  17. Petra tako si želim, da bi ti nekdo za ves ta tvoj trud res nekako poplačal, niti sanja se mi ne koliko dela si vložila v to. Odlična objava in prekrasna sina vseh slikicah. Jst bi pa itak pokupla vse rožnate odtenke:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Monika :) <3 Sem res vesela pohvale :)
      Mi je všeč, da je toliko različnih rožnatih. Za vsak okus svoj odtenek :)

      Delete
  18. Svetovno poswatchano. Vsakič ko sem bila ziher da je tisti odtenek top je sledila nova slika nov odtenek. Sploh ni bilo konca. Res fantastični odtenki in fotografije. Se mi zdi da ti tisti oranžkasti nude pa pink pa trmno rdeč odtenek zlo pašejo. Pa pri vsaki sliki sem znova in znova občudovala trepalnice. :)
    http://foreverevereveryoung.blogspot.si/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) <3 Hehe, sem te čisto zmedla zdajle ;). Oranžkasti so res čisto moji odtenki. Temno rdeči bodo pa zdaj na jesen prišli še kako prav ;)
      Trepalnice so pa umetne. I wish they were mine :D

      Delete
  19. Odlična objava, fotke so res top. Sama navijam za odtenek Stolen Kisses.

    ReplyDelete
  20. Neverjetno kako ti vsi odtenki pristajajo. Mislim, da si bom morala naročit Twig ali pa Stolen kisses :)
    Pa vse pohvale za tako super objavo in prekrasne swatche :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) <3 Twig je čisto jesenski za zdaj:) Stolen Kisses pa je čisto tvoj odtenek ;)

      Delete
  21. Okay wauw! I wanted to name my favorite colors here but they are just too many! These are all GORGEOUS and look amazing on you! Damn girl :D
    If I had to give a top 3, I'd pick: Stolen Kisses, Mad for Mauve and Twig. Right up my alley! ^^
    Are these available online?
    x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks girl ;) <3
      Twig is just perfect brown and Mad for Mauve is my favorite too.
      I don't know. In out country you usually need to go through an Avon sales person to order their products. But I think now you can also write to Avon and ask them, how you can get a hold of them. And some Facebook pages also sell these under Avon sale names and such. Find Avon Belgium and ask them. I think this will be the easiest way :)
      xx

      Delete
  22. To ni fer! Kako ti lahko tako super pašejo prav vsi odtenki šmink??? ;) Truffle, Revenge & Bitter pa grejo na mojo listo želja! =D Tile trije so mi "must-have", imela bi pa vse,čeprav mi jih polovica ne bi pristajala, ampak so mi na tvojih slikah tako zelo všeč ;) Pa embalaža je lepa!
    Xoxo, Nyx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) <3
      Dobre si izbrala, čisto jesenske.:) Precej elegantna embalaža :)
      xx

      Delete
  23. I seriously think that every color looks SOOO GREAT on you! You can wear pink, brown, red, nude and even dark colors and they will still look great on you. That is awesome.
    From all the colors, I personally like MAD FOR MAUVE more than the others and i think to buy it really soon :)

    http://tonisbeautynook.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you :) I also found Mad For Mauve the most unique, probably, because I don't have anything similar in my collection. I hope you'll like it ;)

      Delete